Empreses i entitats

Des de l’Escola Educa us ajudem a millorar la vostra competitivitat en el sector mitjançant la formació a mida per als vostres treballadors/es o equips voluntaris.

Us ajudem a:

– Detectar les necessitats formatives.

– Impartició de la formació als vostres equips.

– Gestió del crèdit de la Formació Programada (en cas que ho necessiteu).

Què és la formació programada?

Les entitats i empreses que tenen personal contractat, disposen d’un crèdit de formació (en funció de les seves Cotitzacions a la Seguretat Social) que s’ha de consumir en el any següent, com a màxim fins el 31 de desembre (és a dir, durant el 2018 gaudiràs del crèdit del 2017), i si no es consumeix, es perd.

Des de l’Escola Educa, us ajudem a fer ús d’aquest crèdit, ja que som entitat acreditada, i podem fer els tràmits amb FUNDAE.

Característiques de la formació programada: ha de tenir relació amb l’activitat de l’empresa/enitat; ha de teni un mínim de 2 hores; no es poden fer més de 8 hores diàries de formació,…

RECORDA: el crèdit que no gastis, caducarà. Aprofita aquest crèdit amb la nostra ajuda. Si vols més informació pots enviar-nos un formulari a l’apartat CONTACTAR

Si vols fer un curs a la teva empresa o a la teva entitat, contacte amb nosaltres i farem formació a mida.

Inscriu-te a la nostra newsletter