Basket

AJUTS per al lleure educatiu i les extraescolars

El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya posa en marxa un nou ajut en l’àmbit de l’educació en el lleure i les activitats extraescolars. A continuació us deixem un enllaç al DOGC amb tot el detall:

RESOLUCIÓ TSF/348/2021, de 10 de febrer, per la qual s’aprova la convocatòria dels ajuts extraordinaris en l’àmbit de l’educació en el lleure i les activitats extraescolars per fer front a les conseqüències de la COVID-19 (ref. BDNS 548618).

El termini per a la presentació dels formularis de sol·licitud és des de les les 9 hores del 16 de febrer fins a les 15 hores de l’1 de març.

El formulari i la sol·licitud es faran pel Canal Empresa, us deixem l’enllaç al mateix: AJUTS LLEURE I EXTRAESCOLARS

Aquest ajut s’atorga en un pagament únic pel procediment de concurrència no competitiva. El criteri d’atorgament dels ajuts serà la presentació de la sol·licitud dins del termini previst, sempre que es compleixin els requisits per a ser-ne beneficiaris. Si s’exhaureix la dotació pressupostària, s’ampliarà.

Esperem que us sigui d’utilitat.

Escola Educa.

Inscriu-te a la nostra newsletter

Error: No s'ha trobat el formulari de contacte.