EDUCA CREIX

A partir del 17 de setembre de 2024 EDUCA creix. Després de més de vint anys dedicats a l’àmbit de la formació, volem fer un pas endavant i obrir-nos a nous reptes, donar resposta a les necessitats de la societat que ens envolta i endinsar-nos d’una manera activa i participativa en el teixit associatiu del qual formen part.

EDUCA CREIX físicament. A partir del 17 de setembre la seu central d’EDUCA es trasllada a la població de Sant Feliu de Llobregat. Un nou espai de més de 200 m² acollirà els serveis centrals i la gestió presencial. Un espai totalment renovat amb àmplies aules per a la realització de formació i altres serveis que formaran part de la nova oferta d’EDUCA. Alhora continuarem mantenint la seu de l’Hospitalet de Llobregat, que acollirà principalment els serveis de formació.

EDUCA CREIX en serveis. Volem ser part activa de la ciutat i convertir-nos en un referent del teixit associatiu de Sant Feliu de Llobregat i de les poblacions i comarques que ens envolten. És per aquest motiu que l’escola EDUCA, que fins ara havia estat l’eix vertebrador de la nostra oferta, passarà a ser un espai més de gestió que conviurà amb les noves àrees de serveis que a partir del 17 de setembre posarem en funcionament.

Com creix EDUCA? Transformant-se en +EDUCA

+EDUCA ofereix nous serveis i noves àrees de treball i d’actuació que ens permetran apropar-nos al teixit cultural i associatiu del nostre entorn.

• +EDUCA Serveis escolars. Una nova àrea de programes que oferirem als centres escolars per a poder organitzar casals, extraescolars i tots aquells serveis que puguin demandar els centres educatius tant de Sant Feliu de Llobregat, com de qualsevol de les poblacions de les comarques de l’entorn.
  • +EDUCA Espai lúdic. A partir del 17 de setembre, la nova seu de Sant Feliu de Llobregat s’obrirà a la ciutat per tal de programar i dur a terme activitats lúdiques, entre setmana i cap de setmana, adreçades tant el públic infantil com al juvenil i a la gent gran.
  • +EDUCA escola. L’escola EDUCA, com a escola reconeguda per la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya, continuarà realitzant tant a la seva seu de l’Hospitalet de Llobregat com a la de Sant Feliu de Llobregat cursos de monitors/es i directors/es d’activitats de lleure, així com tota la formació que fins ara hem desenvolupat relacionada amb aquest sector.
  • +EDUCA formació subvencionada. Som conscients de les necessitats de formació de totes aquelles persones que es troben en una situació econòmica complicada que no els hi permet realitzar formació de pagament. +EDUCA formació subvencionada farà possible que aquest sector de la població pugui accedir a la formació que anualment ofereixen entitats com el SOC o el Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya, tal com hem fet aquests últims anys.
  • +EDUCA gestió i dinamització cultural. Volem formar part del teixit associatiu i la millor manera de fer-ho és dinamitzant i gestionant espais culturals i associatius tant de joves com de gent gran. Aquesta serà una de les àrees prioritàries que posarem en funcionament en els propers anys.

La il·lusió, la motivació i la professionalitat han estat els eixos vertebradors sobre els quals hem treballat tots aquests anys i són, ara també, els que ens porten a voler anar més enllà, a obrir-nos a nous horitzons que permetin fer del nostre entorn un món més amable, participatiu i arrelat al territori.

Per això a partir del 17 de setembre EDUCA creix i es converteix en +EDUCA