Curs de monitors/es Setmana Santa casa de colònies

Curs monitor/a estada final Casa de colònies

Estada casa colònies dies 19, 20 i 21 d’abril de 2025

PROMOCIÓ DOBLE i TRIPLE TITULACIÓ COMBO 4-3-5

Titulació única. Curs oficial monitor/a. Estada casa de colònies. Preu 395€.

Doble titulació. Curs oficial monitor/a + curs online manipulador/a d'aliments. Preu 405€.

Doble titulació. Curs oficial monitor/a + curs online vetlladors/es. Preu 440€.

Triple titulació. Curs oficial monitor/a + curs online manipulador/a d'aliments + curs online vetlladors/es. Preu 450€

CURS DE MONITORS/ES INTENSIU SETMANA SANTA CASA DE COLÒNIES

El curs té una durada de 12 dies en horari intensiu. Els dies 5, 6, 12, 13,14, 15, 16,17 i 18 d'abril el curs es farà a una de les seus de la nostra escola i els dies 19, 20 i 21 d'abril a la casa de colònies. A continuació teniu  el calendari i l'horari de les dues parts del curs de monitors/es. Si has arribat a aquesta pàgina directament, et recomanem veure la pàgina on expliquem el funcionament del curs de Monitors/es.

ON PUC FER LA PART TEÒRICA DEL CURS?

Pots fer la part teòrica del curs en una d'aquestes seus de l'escola EDUCA. Quan facis la inscripció has de seleccionar la localitat on vols fer la part teòrica. Les seus on pots fer la part teòrica són aquestes:

Seu Sant Feliu de Llobregat. Carrer Josep Ricart 8 Baixos.

Seu L'Hospitalet de Llobregat. Carrer Buenos Aires 12-14 baixos.