Curs de monitors/es Setmana Santa l’Hospitalet de Llobregat

ACTIVA EL COMBO 4-3-5. Doble i triple titulació a un preu increïble!

Intensiu. Del 05/04 al 04/05 de 2025

PROMOCIÓ DOBLE i TRIPLE TITULACIÓ COMBO 4-3-5

Titulació única. Curs oficial monitor/a. Preu 250€.

Doble titulació. Curs oficial monitor/a + curs online manipulador/a d'aliments. Preu 260€.

Doble titulació. Curs oficial monitor/a + curs online vetlladors/es. Preu 295€.

Triple titulació. Curs oficial monitor/a + curs online manipulador/a d'aliments + curs online vetlladors/es. Preu 305€

CURS DE MONITORS/ES SETMANA SANTA L'HOSPITALET DE LLOBREGAT

El curs es realitzarà presencialment a la seu de l'escola EDUCA a l'Hospitalet de Llobregat. A continuació teniu  el calendari i l'horari del curs de monitors/es. Si has arribat a aquesta pàgina directament, et recomanem veure la pàgina on expliquem el funcionament del curs de Monitors/es.

Lloc de realització. Seu de l'escola EDUCA a l'Hospitalet de Llobregat. Carrer Buenos Aires 12-14

CALENDARI CURS MONITOR/A DE LLEURE AMB OPCIÓ FINALITZACIÓ A CASA DE COLÒNIES

Si vols tens l'opció de finalitzar el curs en la casa de colònies. Si decideixes fer aquesta opció els dies 19, 20 i 21 d'abril els faràs a la casa de colònies, i el curs acabarà el dia 21 d'abril. El cost d'aquesta opció és de 145€ que hauràs d'afegir al preu del curs normal. Aquest és el calendari de l'opció amb estada a casa de colònies. Tens tota la informació d'aquest curs en aquest enllaç.

L'estada no inclou el transport d'anada i tornada que va a càrrec de l'alumna.